Samsung PRO Ultimate - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung PRO Ultimate op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

K*******@h********** 13-02-2024

Zekerheid verzekerd.

Geschreven voor: Samsung PRO Ultimate

Uitstekende SD card. Snel en werkt altijd. Dus goed voor videoproducties en serieuze fotografie. Je weet vrijwel zeker dat alles gewaarborgd is op de schijf. Geen plaats voor fouten.

l******@g******** 05-02-2024
Geschreven voor: Samsung PRO Ultimate

De SD-card ziet er degelijk en betrouwbaar uit. De kwaliteit blijkt uit de snelheid, daar ben ik erg tevreden over. Een goed product om te gebruiken en het past goed in al mijn apparaten.

s***********@g******** 05-02-2024
Geschreven voor: Samsung PRO Ultimate

Testresultaten voor schrijf snelheid was een beetje teleurstellend van de maximale schrifsnelheid a 200 MB/sec heb ik hooguit 100 MB/sec gehaald.
Echter bij het maken van fotos / videos met mijn camera heeft deze SD kaart bij verbaasd door de schrifsnelheid. Mijn camera maakt in fast mode 20 fotos in RAW stand en 40 in JPEG stand.
Deze worden fantastisch snel weggeschreven.
Dus alles bij elkaar opgeteld kan ik deze kaart alleen aanbevelen.

DirckvP 01-02-2024

geheugenkaart voor de veeleisende foto/videograaf

Geschreven voor: Samsung PRO Ultimate

Heb deze kaart een aantal weken mogen testen. Kaart in de camera en je kan gelijk beginnen met foto's maken. Formateren is niet nodig. Foto's en video's worden razendsnel weggeschreven en series in burstmode met 4 of 5 beelden per seconde kan de kaart prima bijbenen. Ik heb eigenlijk geen negatieve punten kunnen ontdekken in mijn testperiode.
Enigste minpuntje is dat mijn laptop alleen over een mini-SD slot beschikt, wat het overbrengen van de foto's iets omslachtiger maakt. Een mini-SD variant zou ik zeker toejuichen.

Pluspunten

• groot geheugen
  • zeer snel
  • robuust

HennyH 29-01-2024

SD card met goede eigenschappen

Geschreven voor: Samsung PRO Ultimate

Deze SD kaart voldoet aan alle huidige specificaties voor gebruik in verschillende soorten apparaten. Het kaartje is getest in een digitale filmcamera en in een slot van een desktop en een laptop, door de UHS-I interface is dit mogelijk. Het kaartje is zonder problemen gewisseld en gebruikt tussen deze 3 apparaten.
De hoge snelheid van 130 MB/s waarmee de informatie wordt weggeschreven maakt het maken van burstfoto's mogelijk.
De garantieperiode is 10 jaar.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Hoge schrijfsnelheid
  • 4K UHD-video